O NAS

Budujemy rozwiązania AdTech i MarTech od A do Z

GDZIE JESTEŚMY

Wrocław & Katowice, Polska

ROK ZAŁOŻENIA

2009

WIELKOŚĆ FIRMY

100-150 pracowników

TYP FIRMY

Firmy prywatna

Poznaj naszą historię

W 2009 roku technologia real-time bidding (RTB) dopiero raczkowała, a inwestycje w reklamę na komputerach były wyższe niż inwestycje w reklamę mobile. W tym samym roku powstała firma Clearcode.

Clearcode został założony przez Macieja Zawadzińskiego i Dominika Jendroszczyka, polskich przedsiębiorców i partnerów biznesowych od 2003 roku. Przed powstaniem Clearcode, w 2003 roku, Maciej i Dominik uruchomili pierwszą w Polsce sieć reklamową dla blogów, którą później sprzedali właścicielowi portalu money.pl.

To właśnie wtedy Maciej i Dominik dostrzegli możliwość wykorzystania swoich umiejętności i wiedzy z zakresu reklamy i analityki internetowej. Tak powstał Clearcode, który do dziś pomaga firmom projektować, budować i uruchamiać wysokowydajne i innowacyjne oprogramowanie dla branży reklamy i marketingu.

Ta wizja codziennie napędza nasze działania.

Najważniejsze momenty w historii Clearcode

2009

Clearcode został założony przez Macieja
i Dominika.

2011

Zbudowaliśmy własną platformę DSP – Kanary NEST.

2013

Założyliśmy Piwik PRO, firmę specjalizującą się w analityce.

Sprzedaliśmy platformę DSP Kanary NEST firmie AdTechowej z Doliny Krzemowej w USA.

2017

Clearcode zebrał 2 miliony dolarów w serii A na rozwój Piwik PRO.

2020

Wydaliśmy naszą książkę “The AdTech Book”.

Nowadays

2022

Aricoma Group kupuje Clearcode
w styczniu 2022.

    Jesteśmy zaufanym developerem dla firm każdej wielkości i specjalizacji

    Firmy technologiczne, wydawcy, agencje, firmy telekomunikacyjne – projektujemy i budujemy rozwiązania AdTech i MarTech dla firm z najróżniejszych branż

    Dlaczego Clearcode?

    Nie jesteśmy typowym software housem — ludzie, którzy tworzą nasze zespoły pasjonują się projektowaniem i budowaniem rozwiązań, które wychodzą na przeciw wyzwaniom dzisiejszego rynku reklamy i marketingu.

    Stawiamy na oprogramowanie open source i używamy najnowszych technologii. Nasi programiści oferują pełen zakres usług i kompetencji potrzebnych do planowania, budowania i utrzymywania wysokowydajnych technologii reklamowych i marketingowych: od projektu UX/UI, przez frontend i backend, aż po zarządzanie infrastrukturą.

    2009

    Budujemy customowe systemy
    AdTech i MarTech
    od 2009 roku

    15.000+

    Ponad 15 000 godzin
    — tyle każdego miesiąca pracujemy,
    aby nasi klienci mogli korzystać
    z najlepszych rozwiązań AdTech i MarTech

    40%

    Przychody naszej firmy rosną
    średnio o 40% rok do roku
    od ostatnich 5 lat

    200+

    Stworzyliśmy i uruchomiliśmy
    ponad 200 platform
    dla naszych klientów

    240%

    W ciągu ostatnich 5 lat
    nasza załoga zwiększyła się o 240%
    – mamy na pokładzie około 100 osób

    2

    Stworzyliśmy 2 odnoszące sukcesy firmy;
    jedna została kupiona,
    druga zebrała ogromne środki w rundzie Series A.

    Klienci wybierają nas ze względu na nasze kompetencje

    Specializacja w AdTechu i MarTechu

    Od 2009 roku projektujemy i budujemy oprogramowanie dla firm z branży reklamy i marketingu internetowego.

    Ogromna wiedza o rozwiązaniach i całym ekosystemie AdTech i MarTech

    Potrafimy od strony technicznej i biznesowej zaprojektować, zbudować i sprzedać rozwiązania potrzebne firmom.

    Podejście full-service do rozwoju oprogramowania

    Zajmujemy się rozwojem oprogramowania kompleksowo: od projektu, przez budowę i utrzymanie systemów aż po wsparcie.

    Podejście Agile

    Dowozimy rozwiązania szybciej i doskonale przetestowane.

    Nie jesteśmy zwykłym software housem. Jesteśmy zaufanym partnerem do budowania technologii AdTech i MarTech.

  • “Wybraliśmy Clearcode jako partnera ze względu na ich doświadczenie w budowaniu AdTechu.”

    Luke Tuttle

    VP International Product, Klarna

  • “Pracowałem z Clearcode nad kilkoma projektami i to zawsze była przyjemność. Zespół jest profesjonalny, a projekty dostarczane na czas i w założonym budżecie, co naprawdę doceniam.”

    Allen Klosowski

    SVP ADVANCED SOLUTIONS GROUP, SPOTX

  • “Wiedza Clearcode na temat złożonych mechanizmów AdTech i MarTech jest bezkonkurencyjna.”

    Stephen Montigaud

    DEPUTY CEO, HEAD OF OPERATIONS, ISOSKELE

    • Oni kierują rozwojem Clearcode

      Nasz zespół tworzy ponad 90 software developerów, którzy są zarządzani przez liderów i przedsiębiorców pełnych pasji.

      Piotr Banaszczyk

      CEO

      Tomasz Chmielewski

      COO

      Jakub Zębik

      FINANCE BUSINESS PARTNER

      Paweł Wacławczyk

      CTO

      Grzegorz Łukaszewicz

      HEAD OF ENGINEERING

      Michael Sweeney

      HEAD OF MARKETING

      Radosław Kostecki

      HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

      Anna Parot

      HEAD OF DELIVERY

      Krzysztof Trębicki

      HEAD OF DELIVERY

      Marcelina Szostak-Kustra

      HEAD OF PEOPLE & CULTURE

      Marta Trybała

      HEAD OF DESIGN

      Projektujemy i budujemy technologie reklamowe i marketingowe od 2009 roku

      Większość firm ma trudności ze znalezieniem programistów, którzy mogliby zbudować i uruchomić oprogramowanie reklamowe i marketingowe. My dajemy firmom doświadczone zespoły deweloperskie wyspecjalizowane w AdTechu i MarTechu – wszystko po to, aby nasi klienci mogli z sukcesem realizować swoje projekty i skupiać się na swojej podstawowej działalności.

      Jesteśmy częścią Qinshift

      12 stycznia 2022 r. firma Clearcode została wykupiona przez Qinshift, dynamicznie rozwijający się koncern ogólnoeuropejski z sektora usługi IT, wspieranego przez KKCG, prywatną firmę inwestycyjną zarządzającą aktywami o wartości 7 miliardów euro.

      Dzięki temu, że dołączyliśmy do Qinshift, nasi klienci mają teraz dostęp do ponad 4000 specjalistów zajmujących się przetwarzaniem danych i data science machine learningiem.

      Dowiedz się więcej

      NASZE FIRMY

      Wykorzystaliśmy nasze umiejętności, doświadczenie i ekspertyzę i stworzyliśmy kilka świetnych start-upów.

      Piwik Web Analytics złożyliśmy w 2007 roku jako opensourcowa alternatywa dla Google Analytics. Zbudowaliśmy tę platformę jako self-host z ogromnym fokusem na prywatności użytkowników, bezpieczeństwie i własności danych.

      Kanary NEST umożliwia reklamodawcom łatwe zakupy reklam displayowych przy użyciu technologii programmatic i licytacji w czasie rzeczywistym (RTB). Platforma ma czytelny moduł raportów wydatków na media, konwersji i prowizji.

      7suite to w pełni konfigurowalny system do zarządzania danymi, na który składają się komponenty do zbierania i zarządzania danymi oraz personalizacji treści.

      Sprawdź, jak możemy pomóc Ci z Twoim projektem

      Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami i dynamicznie rusz do przodu ze swoim projektem.