Baza wiedzy AdTech & MarTech

Zdobądź wiedzę na o technicznych i biznesowych aspektach reklamy zautomatyzowanej i digital marketingu — skorzystaj z naszego bloga, filmów, infografik i przewodników.

Nasza książka: The AdTech Book

Jeśli szukasz kompendium wiedzy o AdTechu, zajrzyj do naszej książki.

Tekst jest regularnie aktualizowany, zawiera najważniejsze dla branży newsy i opisy trendów. Naszą książkę możesz czytać online lub pobrać ją w wersji PDF — za darmo.

Blog

Na naszym blogu znajdziesz obszerne artykuły omawiające ważne zagadnienia ze świata AdTech i MarTech.

Clearcode w mediach

Publikujemy artykuły w uznanej prasie branżowej, uczestniczymy w ważnych wydarzeniach i świętujemy sukcesy naszych klientów.

DOOH: advertising’s big opportunity?
The cookie less future: a new era for privacy?
Industry review 2022: The rise of the next generation of walled gardens
The power and limitations of universal IDs

Webinary i wideo

Zdobądź wiedzę o skomplikowanym świecie AdTech i MarTech, korzystając z naszych webinarów i nagrań wideo.

  • Reklama w grach i Metaverse: Q&A z Ann Hand, CEO Super League

    Michael Sweeney, dyrektor marketingu w Clearcode, pyta Ann Hand, prezeskę i CEO Super League Gaming o dalsze losy branży reklamowej w świecie metaverse. Wywiad jest w języku angielskim.

  • 6 alternatyw dla ciasteczek stron trzecich i identyfikatorów mobilnych w AdTechu

    Z tego wideo dowiesz się, dlaczego ciasteczka stron trzecich i identyfikatory mobilne znikają ze świata reklamy programatycznej oraz poznasz aż 6 alternatywnych rozwiązań. Wideo jest w języku angielskim.

  • Na żywo w VR: Przyszłość AdTechu w Metaverse

    Zobacz nagranie webinaru, w którym Mike i Michał omawiają wpływ RODO na branże AdTech i MarTech.

    Rozmowa była poprowadzona w MD X penthouse, wirtualnej rzeczywistości stworzonej przez Exclusible Spatial.

    Bezpłatne przewodniki

    Jak zaprojektować, zbudować i uruchomić działającą platformę w ciągu 4 miesięcy (ENG)

    Szanse i wyzwania reklamy automatycznej i RTB (ENG)

    GDPR i ustawa o e-prywatności: Konsekwencje dla AdTechu i MarTechu od strony technicznej (ENG)

    Słowniczek AdTech & MarTech

    W naszym słowniczku AdTech & MarTech znajdziesz wyjaśnienie pojęć, akronimów, skrótowców i innej terminologii obowiązującej w świecie technologii reklamowych i marketingowych.

    Strategie biddingowe

    Strategia mówi o tym, w jaki sposób DSP powinien licytować zakupy podczas aukcji RTB. Przykłady strategii biddingowych obejmują cenę stałą i cenę dynamiczną.

    Infografiki

    Zrozum lepiej złożone procesy technologiczne, jakim rządzą się światy AdTechu i MarTechu dzięki naszym infografikom.

    Proces pozyskiwania zgód od użytkowników (ENG)

    Anatomia SSP (ENG)

    Anatomia Data Management Platform (DMP) (ENG)

    Newsletter

    Bądź na bieżąco z wydarzeniami w świecie AdTech i MarTech — subkrybuj nasz newsletter!

    Szanujemy Twoją prywatność.
    Dowiedz się więcej tutaj.