7suite

Clearcode stworzyło 7suite po to, aby pomóc firmom AdTech i MarTech skrócić czas do wprowadzenia na rynek i obniżyć koszty związane z tworzeniem oprogramowania.

W ciągu ostatnich 10 lat do świata reklamy internetowej i marketingu napłynęła cała masa nowych rozwiązań informatycznych które umożliwiają reklamodawcom zwiększenie wydajności, ale ich budowa wymaga znacznych zasobów technicznych, inwestycji finansowych i czasu.

Dla wielu firm z branży technologii marketingowych (MarTech) i reklamowych (firmy AdTech) budowanie nawet najbardziej niezbędnych i podstawowych funkcji często oznacza całe miesiące rozwoju oprogramowania i testów. Znacznie wydłuża to czas do wprowadzenia na rynek i podnosi koszt projektu.

Ponieważ Clearcode jest firmą zajmującą się tworzeniem oprogramowania specjalizującą się w rozwoju technologii AdTech i MarTech, doskonale znamy i rozumiemy potrzeby i wyzwania, z którymi mierzą się firmy AdTech i MarTech.

Dostosowanie do potrzeb klienta i skalowalna wycena sprawiają, że 7suite jest idealnym rozwiązaniem dla firm z technologiami reklamowymi z wieloma klientami, którzy potrzebują łatwej integracji niestandardowych narzędzi zarządzania danymi w ich stosie większych technologii.

Rohit Roy, Martech Advisor

Ponad 8 lat doświadczenia w projektowaniu i budowaniu platform reklamowych i marketingowych pozwoliło nam zauważyć kilka rzeczy:

  • Dane stanowią wspólny mianownik wszystkich narzędzi marketingowych.
  • Istnieje coraz większe zapotrzebowanie na komponenty do analizy danych dla istniejących i nowych platform.

Zdecydowaliśmy się zbudować pakiet składający się z narzędzi do zarządzania danymi, które posłużyłyby jako komponenty składowe naszych obecnych i przyszłych projektów. Pozwoli to nam i naszym klientom uniknąć budowania komponentów gromadzenia, zarządzania i aktywacji danych od podstaw, a co za tym idzie oszczędzić czas i pieniądze.

7suite spełnia wszystkie te potrzeby.

O 7suite

7suite to w pełni konfigurowalny pakiet do zarządzania danymi składający się z narzędzi do gromadzenia i zarządzania danymi, oraz elementów personalizacji.

Firmy z branży AdTech i MarTech mogą wykorzystać 7suite aby tworzyć własne, autorskie rozwiązania odpowiadające ich potrzebom i celom, oraz odróżnić się od konkurencji.

Co zrobiliśmy

Komponenty 7suite

7suite składa się z trzech głównych elementów:

System zarządzania tagami (TMS)

Systemy zarządzania tagami są wykorzystywane przez reklamodawców i marketingowców do tworzenia, wdrażania i zarządzania różnymi tagami (tagi to małe fragmenty kodu, które wysyłają dane z witryny np. do zewnętrznych platform analitycznych).

Opracowaliśmy system zarządzania tagami, który umożliwiłby reklamodawcom i marketingowcom łatwe i skuteczne zarządzanie wszystkimi tagami we wszystkich witrynach.

Był to pierwszy stworzony przez na komponent 7suite, ale zamiast czekać na zbudowanie pozostałych komponentów, postanowiliśmy udostępnić go na licencji open source. Nasz system zarządzanie tagami nazwaliśmy 7tag.

Pozwoliło nam to zbierać opinie od pierwszych użytkowników i wprowadzić natychmiastowe usprawnienia.

Platforma do zarządzania danymi (DMP)

Platforma zarządzania danymi (DMP) jest kluczowym składnikiem pakietu 7suite i odpowiada za wiele ważnych funkcji zarządzania danymi, takich jak analiza danych, segmentacja odbiorców i budowanie profilu.

Jest to również część łącząca gromadzenie i eksport danych oraz list odbiorców.

7suite DMP potrafi obsłużyć wiele kluczowych funkcji zarządzania danymi. Ich dokładniejszy opis znajduje się w sekcji główne funkcje 7suite.

Silnik personalizacji treści

Istnieje wiele sposobów umożliwiających reklamodawcom i marketingowcom wykorzystania danych pochodzących ze swojego DMP, ale jednym z najbardziej popularnych sposobów jest personalizacja treści, pozwalająca na dostosowywanie treści w witrynie internetowej lub dynamiczną modyfikację reklamy w oparciu o określone kryteria targetowania.

Komponent personalizacji treści 7suite (znany jako 7ad) umożliwia firmom wykorzystanie danych zgromadzonych DMP do wyświetlania różnych treści i dynamicznych reklam użytkownikom na podstawie zestawu predefiniowanych zmiennych i segmentów odbiorców.

Główne funkcjonalności 7suite

Gromadzenie danych i normalizacja

Zbieraj dane o zachowaniach użytkowników, pobieraj dane z różnych platform, łącz je i porządkuj znanych formatach oraz zestawiaj z danymi z innych kanałów.

Dynamiczne treści

Załaduj obrazy i pliki HTML jako banery reklamowe i wyskakujące reklamy, a następnie udostępniaj je grupom odbiorców określonym przez DMP 7suite.

Budowanie profilu klienta

Zbuduj widok jednego klienta (SCV), łącząc dane pochodzące z różnych urządzeń i sesji i grupuj je według podobnych identyfikatorów (np. e-maile i identyfikatory logowania).

Tworzenie i eksportowanie list odbiorców

Segmentuj dane w oparciu na różne zmienne, eksportuj segmenty odbiorców do Trade Desk, AppNexus i innych platform DSP.

Cookie Syncing

Synchronizuj własne pliki cookie (firts-party cookies) z zewnętrznymi platformami, takimi jak platformy (DSP), platformy (SSP), adexchange i inne platformy technologii marketingowych.

Niska latencja w interfejsie API

Zdobywaj dane na temat użytkowników w czasie rzeczywistym, aby usprawnić proces podejmowania decyzji, personalizację treści i nie tylko.

Przykłady zastosowania 7suite

Ponieważ 7suite jest z założenia w pełni konfigurowalnym rozwiązaniem, firmy z branży AdTech i MarTech mogą wykorzystywać jego komponenty i API firmy 7suite do tworzenia szeregu niestandardowych rozwiązań.

Oto niektóre z możliwych przykładów użycia 7suite:

  • Autorski bidder RTB
  • Silnik personalizacji treści
  • Automatyczna optymalizacja reklam dynamicznych
  • Eksport danych do platform zewnętrznych
  • Zaawansowana atrybucja

Content Personalization Engine

There are a number of ways advertisers and marketers can activate the data in their DMP, but one of the most popular ways is to personalize content, which refers to personalizing the content on a website or dynamically changing ads based on certain targeting criteria.

The content personalization component of 7suite (known as 7ad) allows companies to utilize the data in the DMP to display different pieces of content and dynamic ads to users based on a set of predefined variables and audience segments.

Na czym polegał
sukces projektu

Głównymi kluczami do sukcesu 7suite były:

Nasze doświadczenia w budowaniu platform AdTech i MarTech

Budowanie rozwiązań AdTech i MarTech wymaga konkretnej wiedzy i umiejętności, które można nabyć jedynie dzięki doświadczeniu w branży. Ponieważ od ponad siedmiu lat budujemy oprogramowanie dla branży reklamy internetowej i marketingu, nasze zespoły mają niezbędne branżowe doświadczenie, które pozwoli uniknąć kosztownych błędów, zapewnić szybki rozwój oprogramowania i wysoką jakość.

Interdyscyplinarny zespół

Jednym z kluczowych elementów każdego udanego projektu oprogramowania jest otwarta komunikacja i ścisła współpraca w zespole, co jest szczególnie ważne podczas kluczowych faz przejściowych (np. gdy zespół projektowy przekazuje deweloperom projekt). Nasze zespoły posiadają wszystkie zasoby niezbędne do planowania, projektowania, budowania i utrzymania platform AdTech i MarTech, co stanowiło jedną z naszych zalet, które miały kluczowe znaczenie dla sukcesu projektu 7suite.

7suite oferuje silnik personalizacji treści, który pozwala wykorzystać analizę odbiorców dla poprawy treści i przesyłanych wiadomości – a w rezultacie większego zaangażowania i lepszej konwersji.

Nasze proaktywne i zwinne podejście do rozwoju oprogramowania

Budowanie i wdrażanie trzech głównych komponentów pakietu po kolei pozwoliło nam szybko uzyskać cenne informacje zwrotne od pierwszych użytkowników i zbudować pozycję na rynku.

Ponadto, ponieważ nasze zespoły stosowały w rozwoju 7suite metodologie Agile, udało nam się uniknąć potencjalnych przeszkód, łatwo zmienić kierunek projektu, gdy wymagała tego sytuacja, szybko reagować na opinie klientów i tworzyć backlog dodatkowych funkcjonalności na etapie tworzenia produktu.

Nasze zwinne i przyrostowe podejście do tworzenia oprogramowania pozwoliło również na wypuszczanie nowych lub ulepszonych funkcji co dwa tygodnie, dzięki poczucie sukcesu towarzyszyło nam znacznie częściej.

Results

7suite gained early interest from a number of Ad Tech and MarTech companies, which lead to us attracting our first clients.

In 2017, we decided to merge 7suite with our other startup venture, Piwik PRO. All of 7suite’s components are now offered under the Piwik PRO brand and make up the bulk of the Piwik PRO Marketing Suite.

Z nami osiągniesz sukces!

Potrzebujesz wykwalifikowanego zespołu programistycznego AdTech & MarTech, który zajmie się twoim projektem i poprowadzi go dalej, dokładnie tak jak chcesz? Zrób pierwszy krok. Porozmawiaj z nami.

Zgłoś się po bezpłatną wycenę