June 15, 2023 by

W ciągu ostatnich kilku lat Clearcode pracował dla naszych klientów nad wieloma projektami związanymi z Prebid. W ramach tych projektów, opracowaliśmy wrappery, adaptery oraz interfejsy użytkownika do zarządzania procesem licytacji nagłówków i różnymi źródłami popytu.

Czytaj dalej
Q&A z programistą AdTech: Jak wdrożyć serwer Prebid?

June 8, 2023 by

Metaverse jest uważany za kolejny etap rozwoju Internetu, który do 2030 roku może wygenerować biliony dolarów przychodów. Obiecuje rewolucję w grach i reklamie poprzez wciągające doświadczenia 3D, tworzenie nowych źródeł dochodów dzięki NFT i modelom “graj, aby zarobić”, oraz umożliwienie lepszej interoperacyjności między grami.

Czytaj dalej
Jak Metaverse może zrewolucjonizować branżę gier?

June 1, 2023 by ,

Z biegiem lat AdTech ewoluował – stał się zaawansowanym ekosystemem, który w precyzyjny i skuteczny sposób umożliwia reklamodawcom dotarcie do swoich docelowych odbiorców. Rządy na całym świecie widzą jak ważnym tematem jest ochrona prywatnych informacji online, zwłaszcza w kontekście naruszenia bezpieczeństwa danych. Branża AdTech zaczęła zmieniać sposób, w jaki działa, koncentrując się na prywatności.

Czytaj dalej
Czym są technologie ochrony prywatności?

May 25, 2023 by

Gdy w 1994 roku reklama trafiła do świata online, wielu wydawców wiadomości przyjęło model reklamowy jako sposób na generowanie przychodów z publikacji internetowych. Od tego czasu wydawcy eksperymentowali z wieloma innymi popularnymi modelami zarabiania, takimi jak subskrypcje.

Czytaj dalej
Jak wydawcy mogą zarabiać więcej dzięki AdTech?

May 18, 2023 by

System zarządzania zamówieniami (OMS) dla wydawców obsługuje cały proces sprzedaży, aby sprostać wymaganiom klientów i zwiększyć przychody firmy.

Czytaj dalej
Co to jest system zarządzania zamówieniami (OMS) i jak działa?

May 11, 2023 by

Branża, w której działa Clearcode, czyli branża AdTech i reklamy automatycznej, może być trudna do zrozumienia; występuje tu specyficzna terminologia, mnóstwo skrótów oraz dziesiątki platform AdTech.

Czytaj dalej

May 4, 2023 by

Programmatic advertising całkowicie zrewolucjonizowało wiele kanałów cyfrowych, takich jak strony internetowe i mobilne aplikacje. Teraz, reklama programatyczna wkracza także do telewizji CTV. Niewielu ludzi wie jednak, że podstawowa infrastruktura reklamowa CTV jest zasilana przez Hybrid Broadcast Broadband TV (HbbTV).

Czytaj dalej
Co to jest reklama Hybrid Broadcast Broadband TV (HbbTV) i jak to działa?

April 28, 2023 by

Od początku powstania, czyli od 1925 roku, rola telewizji była mniej więcej taka sama – telewizja miała informować widzów o ważnych wydarzeniach i dostarczać im rozrywkę. Jednak forma telewizji zmieniała się dynamicznie na przestrzeni lat.

Czytaj dalej
Różnice między modelami reklamy telewizyjnej [infografika]

April 21, 2023 by ,

Od momentu, gdy real-time bidding (RTB) powstał, czyli od listopada 2010 r., ten mechanizm aukcyjny stał się jednym z najważniejszych mechnizmów w branży reklam automatycznych, umożliwiając reklamodawcom licytowanie i kupowanie pojedynczych wyświetleń reklamy od tysięcy wydawców.

Czytaj dalej
Co oznacza dodanie DOOH do standardu OpenRTB dla AdTechu?

April 14, 2023 by ,

Postęp technologiczny w branżach reklamowej i marketingowej, wpłynął na zachowanie klientów. Retailerzy powołali do życia sieci sprzedaży mediów detalicznych, aby zwiększyć swoje przychody.

Czytaj dalej
Co to są media detaliczne?