Dowiedz się więcej o naszych usługach rozwijania platform danych
Platformy danych
Budujemy platformy danych, takie jak platformy danych klienta (customer data platform, CDP), platformy zarządzania danymi (data management platform, DMP), data lakes oraz panele z raportami.
Zbieraj, przechowuj i analizuj dane, aby rozwijać swoją firmę
W świecie, w którym każdego dnia tworzonych jest 2,5 kwintyliona bajtów danych, firmy potrzebują platform, które pomogą im nie tylko zbierać dane, ale także zrozumieć je i przekształcić w zysk.
Clearcode buduje skalowalne data platforms, które zbierają dane z różnych źródeł, łączą je i prezentują wizualnie, aby pomóc tobie i twoim klientom zrozumieć historię skrywającą się za liczbami.
2009
Budujemy customowe systemy
AdTech i MarTech
od 2009 roku
15,000+
Ponad 15 000 godzin
— tyle każdego miesiąca pracujemy,
aby nasi klienci mogli korzystać
z najlepszych rozwiązań AdTech i MarTech
200+
Stworzyliśmy i uruchomiliśmy
ponad 200 platform
dla naszych klientów
“Pracowałem z Clearcode nad kilkoma projektami i to zawsze była przyjemność. Zespół jest profesjonalny, a projekty dostarczane na czas i w założonym budżecie, co naprawdę doceniam.”
Allen Klosowski
SVP Advanced Solutions Group, SpotX
“Wybraliśmy Clearcode jako partnera ze względu na ich doświadczenie w budowaniu AdTechu.”
Luke Tuttle
VP International Product, Klarna
“Wiedza Clearcode na temat złożonych mechanizmów AdTech i MarTech jest bezkonkurencyjna.”
Stéphan Montigaud
DEPUTY CEO, HEAD OF OPERATIONS, ISOSKELE
Budjuemy DATA platformS
Zbuduj z nami własną platformę danych
Platforma z danymi o klientach zbiera informacje typu first-party z różnych źródeł, tworzy grupy docelowe i aktywuje je w innych platformach i narzędziach
Jak nasze usługi w zakresie rozwoju data platforms mogą Ci pomóc
- Projekt i wykonanie: Zaprojektujemy i zbudujemy platformę danych dla wszystkich kanałów marketingu cyfrowego, których używasz — display, reklama w aplikacjach, DOOH, CTV i OTT.
- Więcej funkcji i lepsza wydajność: Udoskonalimy istniejącą już platformę danych, dodając do niej potrzebne funkcje i zwiększając jej wydajność.
- Integracje: Pomagamy uzyskać dostęp do większej ilości danych poprzez integrację platformy danych klienta z SSP, giełdami reklamowymi, serwerami reklam i innymi data platforms.
Platforma DMP zbiera dane z różnych źródeł, tworzy grupy docelowe i aktywuje je w innych platformach i narzędziach
Jak nasze usługi w zakresie rozwoju platformy DMP mogą Ci pomóc:
- Projekt i wykonanie: Zaprojektujemy i zbudujemy platformę DMP dla wszystkich kanałów marketingu cyfrowego, których używasz — display, reklama w aplikacjach, DOOH, CTV i OTT.
- Więcej funkcji i lepsza wydajność: Udoskonalimy istniejącą już platformę DMP, dodając do niej potrzebne funkcje i zwiększając jej wydajność.
- Integracje: Pomagamy uzyskać dostęp do większej ilości danych poprzez integrację platformy DMP z SSP, giełdami reklamowymi, serwerami reklam i innymi data platforms.
Data lake to scentralizowane repozytorium, które przechowuje ogromne ilości danych strukturyzowanych, ustrukturyzowanych w połowie i nieustrukturyzowanych. Data lakes to często najważniejszy punkt odniesienia w pracy na danych
Jak nasze usługi w zakresie rozwoju data lake mogą Ci pomóc:
- Projekt i wykonanie: Zaprojektujemy i zbudujemy data lake dla wszystkich kanałów marketingu cyfrowego, których używasz — display, reklama w aplikacjach, DOOH, CTV i OTT.
- Więcej funkcji i lepsza wydajność: Udoskonalimy istniejący już data lake, dodając do niego potrzebne funkcje i zwiększając jego wydajność.
- Integracje: Pomagamy uzyskać dostęp do większej ilości danych poprzez integrację platformy DMP z SSP, giełdami reklamowymi, serwerami reklam i innymi data platforms.
Moduł raportów wyświetla informacje z kampanii reklamowych i marketingowych na jednym interfejsie
Jak nasze usługi w zakresie rozwoju modułu raportów mogą Ci pomóc:
- Projekt i wykonanie: Zaprojektujemy i zbudujemy moduł raportów dla wszystkich kanałów marketingu cyfrowego, których używasz — display, reklama w aplikacjach, DOOH, CTV i OTT.
- Więcej funkcji i lepsza wydajność: Udoskonalimy istniejący już moduł raportów, dodając do niego potrzebne funkcje i zwiększając jego wydajność.
- Integracje: Pomagamy uzyskać dostęp do większej ilości danych poprzez integrację modułu raportów z SSP, giełdami reklamowymi, serwerami reklam i innymi data platforms.
Śledzenie zdarzeń oraz narzędzia do zbierania danych gromadzą informacje z różnych źródeł i przekazują je do platform AdTech, MarTech oraz platform danych do dalszej analizy i przekształcania w raporty
Jak nasze usługi w zakresie rozwoju narzędzi do event trackingu i zbierania danych mogą Ci pomóc:
- Projekt i wykonanie: Zaprojektujemy i zbudujemy narzędzia do event trackingu i zbierania danych dla wszystkich kanałów marketingu cyfrowego, których używasz — display, reklama w aplikacjach, DOOH, CTV i OTT.
- Więcej funkcji i lepsza wydajność: Udoskonalimy istniejące już narzędzia do event trackingu i zbierania danych, dodając do nich potrzebne funkcje i zwiększając ich wydajność.
- Integracje: Pomagamy uzyskać dostęp do większej ilości danych poprzez integrację narzędzi do event trackingu i zbierania danych z SSP, giełdami reklamowymi, serwerami reklam i innymi data platforms.
Nasz TECH STACK
Do tworzenia rozwiązań AdTech, MarTech i platform danych używamy najnowocześniejszcyh technologii
Budujemy platformy danych dla firm w różnych branżach
Reklama programmatic
Digital marketing
Media i wydawcy
Telekomunikacja
Bankowość i finanse
Media detaliczne
Gry
Zobacz nasze najważniejsze projekty
Data Analytics
Zestaw narzędzi do zarządzania danymi dla 7suite
Data Analytics
Scoping CDP dla ISOSKELE
Data Analytics
Opracowanie komponentu śledzenia danych i zdarzeń
Sprawdź, jak możemy pomóc Ci z Twoim projektem
Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami i dynamicznie rusz do przodu ze swoim projektem.