Platformy danych

Budujemy platformy danych, takie jak platformy danych klienta (customer data platform, CDP), platformy zarządzania danymi (data management platform, DMP), data lakes oraz panele z raportami.

Zbieraj, przechowuj i analizuj dane, aby rozwijać swoją firmę

W świecie, w którym każdego dnia tworzonych jest 2,5 kwintyliona bajtów danych, firmy potrzebują platform, które pomogą im nie tylko zbierać dane, ale także zrozumieć je i przekształcić w zysk.

Clearcode buduje skalowalne data platforms, które zbierają dane z różnych źródeł, łączą je i prezentują wizualnie, aby pomóc tobie i twoim klientom zrozumieć historię skrywającą się za liczbami.

2009

Budujemy customowe systemy
AdTech i MarTech
od 2009 roku

15,000+

Ponad 15 000 godzin
— tyle każdego miesiąca pracujemy,
aby nasi klienci mogli korzystać
z najlepszych rozwiązań AdTech i MarTech

200+

Stworzyliśmy i uruchomiliśmy
ponad 200 platform
dla naszych klientów

  • “Pracowałem z Clearcode nad kilkoma projektami i to zawsze była przyjemność. Zespół jest profesjonalny, a projekty dostarczane na czas i w założonym budżecie, co naprawdę doceniam.”

    Allen Klosowski

    SVP Advanced Solutions Group, SpotX

  • “Wybraliśmy Clearcode jako partnera ze względu na ich doświadczenie w budowaniu AdTechu.”

    Luke Tuttle

    VP International Product, Klarna

  • “Wiedza Clearcode na temat złożonych mechanizmów AdTech i MarTech jest bezkonkurencyjna.”

    Stéphan Montigaud

    DEPUTY CEO, HEAD OF OPERATIONS, ISOSKELE

    • Co osiągniesz z platformą danych stworzoną na potrzeby Twojej firmy

        • Zbierzesz więcej danych

          Stwórz niestandardowe narzędzia do zbierania danych i śledzenia zdarzeń, aby pozyskiwać informacje z różnych źródeł i kanałów — z Internetu, urządzeń mobilnych i telewizji CTV.

        • Zabezpieczysz swoje dane 

          Uszczelnij kontrolę nad danymi, które posiadasz i zawiąż współprace z innymi firmami — docierajcie do grupy odbiorców i mierzcie wyniki kampanii reklamowych i marketingowych; a to wszystko bez narażania danych na wyciek.

        • Będziesz mógł przeglądać i analizować dane

          Stwórz customizowane interfejsy, aby Twoje zespoły i klienci mogli korzystać z czytelnych i łatwych do zrozumienia raportów.

        • Poprawisz wydajność

          Zwiększ wydajność kampanii marketingowych i reklamowych wykorzystując dane — bez problemu docieraj do odpowiedniej grupy odbiorców.

        • Spełnisz konkretne potrzeby Twojej firmy

          Zastąp istniejące rozwiązania własną platformą danych dostosowaną do konkretnych potrzeb Twojego biznesu.

        Budjuemy DATA platformS

        Zbuduj z nami własną platformę danych

        Platformy z danymi o klientach (customer data platform, CDP)
        Platformy do zarządzania danymi (data management platforms, DMP)
        Data lakes
        Raporty
        Event tracking oraz narzędzia do zbierania danych
        Platformy z danymi o klientach (customer data platform, CDP)

        Platforma z danymi o klientach zbiera informacje typu first-party z różnych źródeł, tworzy grupy docelowe i aktywuje je w innych platformach i narzędziach

        Jak nasze usługi w zakresie rozwoju data platforms mogą Ci pomóc

        • Projekt i wykonanie: Zaprojektujemy i zbudujemy platformę danych dla wszystkich kanałów marketingu cyfrowego, których używasz — display, reklama w aplikacjach, DOOH, CTV i OTT.
        • Więcej funkcji i lepsza wydajność: Udoskonalimy istniejącą już platformę danych, dodając do niej potrzebne funkcje i zwiększając jej wydajność.
        • Integracje: Pomagamy uzyskać dostęp do większej ilości danych poprzez integrację platformy danych klienta z SSP, giełdami reklamowymi, serwerami reklam i innymi data platforms.
        Platformy do zarządzania danymi (data management platforms, DMP)

        Platforma DMP zbiera dane z różnych źródeł, tworzy grupy docelowe i aktywuje je w innych platformach i narzędziach

        Jak nasze usługi w zakresie rozwoju platformy DMP mogą Ci pomóc:

        • Projekt i wykonanie: Zaprojektujemy i zbudujemy platformę DMP dla wszystkich kanałów marketingu cyfrowego, których używasz — display, reklama w aplikacjach, DOOH, CTV i OTT.
        • Więcej funkcji i lepsza wydajność: Udoskonalimy istniejącą już platformę DMP, dodając do niej potrzebne funkcje i zwiększając jej wydajność.
        • Integracje: Pomagamy uzyskać dostęp do większej ilości danych poprzez integrację platformy DMP z SSP, giełdami reklamowymi, serwerami reklam i innymi data platforms.
        Data lakes

        Data lake to scentralizowane repozytorium, które przechowuje ogromne ilości danych strukturyzowanych, ustrukturyzowanych w połowie i nieustrukturyzowanych. Data lakes to często najważniejszy punkt odniesienia w pracy na danych

        Jak nasze usługi w zakresie rozwoju data lake mogą Ci pomóc:

        • Projekt i wykonanie: Zaprojektujemy i zbudujemy data lake dla wszystkich kanałów marketingu cyfrowego, których używasz — display, reklama w aplikacjach, DOOH, CTV i OTT.
        • Więcej funkcji i lepsza wydajność: Udoskonalimy istniejący już data lake, dodając do niego potrzebne funkcje i zwiększając jego wydajność.
        • Integracje: Pomagamy uzyskać dostęp do większej ilości danych poprzez integrację platformy DMP z SSP, giełdami reklamowymi, serwerami reklam i innymi data platforms.
        Raporty

        Moduł raportów wyświetla informacje z kampanii reklamowych i marketingowych na jednym interfejsie

        Jak nasze usługi w zakresie rozwoju modułu raportów mogą Ci pomóc:

        • Projekt i wykonanie: Zaprojektujemy i zbudujemy moduł raportów dla wszystkich kanałów marketingu cyfrowego, których używasz — display, reklama w aplikacjach, DOOH, CTV i OTT.
        • Więcej funkcji i lepsza wydajność: Udoskonalimy istniejący już moduł raportów, dodając do niego potrzebne funkcje i zwiększając jego wydajność.
        • Integracje: Pomagamy uzyskać dostęp do większej ilości danych poprzez integrację modułu raportów z SSP, giełdami reklamowymi, serwerami reklam i innymi data platforms.
        Event tracking oraz narzędzia do zbierania danych

        Śledzenie zdarzeń oraz narzędzia do zbierania danych gromadzą informacje z różnych źródeł i przekazują je do platform AdTech, MarTech oraz platform danych do dalszej analizy i przekształcania w raporty

        Jak nasze usługi w zakresie rozwoju narzędzi do event trackingu i zbierania danych mogą Ci pomóc:

        • Projekt i wykonanie: Zaprojektujemy i zbudujemy narzędzia do event trackingu i zbierania danych dla wszystkich kanałów marketingu cyfrowego, których używasz — display, reklama w aplikacjach, DOOH, CTV i OTT.
        • Więcej funkcji i lepsza wydajność: Udoskonalimy istniejące już narzędzia do event trackingu i zbierania danych, dodając do nich potrzebne funkcje i zwiększając ich wydajność.
        • Integracje: Pomagamy uzyskać dostęp do większej ilości danych poprzez integrację narzędzi do event trackingu i zbierania danych z SSP, giełdami reklamowymi, serwerami reklam i innymi data platforms.

        Odblokuj dostęp do większej ilości danych

        Większa ilość informacji o klientach i lepiej pracujące platformy MarTech to większe przychody — pomożemy Ci to uzyskać, tworząc dla Ciebie indywidualne integracje z innymi dostawcami technologii AdTech i MarTech.

        Nasz TECH STACK

        Do tworzenia rozwiązań AdTech, MarTech i platform danych używamy najnowocześniejszcyh technologii

        Budujemy platformy danych dla firm w różnych branżach

        Reklama programmatic

        Digital marketing

        Media i wydawcy

        Telekomunikacja

        Bankowość i finanse

        Media detaliczne

        Gry

        Zobacz nasze najważniejsze projekty

        Data Analytics

        Zestaw narzędzi do zarządzania danymi dla 7suite

        Data Analytics

        Scoping CDP dla ISOSKELE

        Data Analytics

        Opracowanie komponentu śledzenia danych i zdarzeń

        Sprawdź, jak możemy pomóc Ci z Twoim projektem

        Umów się na rozmowę z naszymi specjalistami i dynamicznie rusz do przodu ze swoim projektem.