Czym jest Rejoiner?
Rejoiner powstał w 2011 roku z inicjatywy trójki przyjaciół, którzy pracując w firmie SaaS odkryli, że jednym z największych problemów stojących przed wszystkimi firmami ecommerce jest zjawisko porzuconych koszyków.
Poszukiwano rozwiązania, które pomogłoby rozwiązać ten problem, ale okazało się, że takie rozwiązanie nie istnieje. Zdecydowali więc stworzyć Rejoinera.
Rejoiner oferuje sklepom online, niezależnie od rozmiaru, możliwość odzyskania części utraconych dochodów, związanych ze zjawiskiem porzucenia koszyka. Klienci mogą tworzyć serię niestandardowych kampanii e-mailowych wysyłanych do klientów, którzy zrezygnowali z zakupu w trakcie pobytu w sklepie. Kampania skupia się na produktach, które klient dodał do koszyka przed opuszczeniem styrony.
Rejoiner oferuje współczynnik odzyskiwania na poziomie od 10% do 20%, co w zależności od wysokości miesięcznych obrotów w sklepie, średniej wartości zamówienia i wskaźnika porzucenia, może oznaczać od kilku tysięcy do kilkuset tysięcy dolarów przychodów oszczędności. A to wszystko dzięki wysyłce kilku e-maili!