Web Analyst Piwik PRO

Być czy mieć? U nas możesz to połączyć! Mamy opcję dołączenia do naszego zespołu w roli Analityka, a do tego realny wpływ na rozwój produktu Piwik PRO Analytics Suite tworzonego z sukcesami na miejscu we Wrocławiu. Na każdym kroku udowadniamy, że umiemy w privacy & security i szukamy osoby, która razem z nami zechce walczyć o prywatność w sieci.

Czekają Cię realne wyzwania (pełna analityka 360° w Twoich rękach), możliwość współpracy z wieloma zespołami w firmie (marketing, teamy tworzące komponenty produktu, management) oraz przestrzeń na realizację Twoich pomysłów i nasza obietnica niezwlekania z ich wdrożeniem (przy pełnym wsparciu zespołu).

Jeśli szansa współtworzenia firmy, która we wrześniu 2018 była jedną z dwóch polskich spółek zaproszonych na Startup Europe Comes to Silicon Valley (event gromadzący najbardziej obiecujące startupy z Europy), a miesiąc później znalazła się na 20. miejscu wśród najszybciej rozwijających się firm w Centralnej Europie w rankingu Deloitte Technology Fast 50, odpowiada Ci i kupujesz to tempo – czytaj dalej! :)

Tak widzimy Twoje zadania:

  • Analityka 360 – planowanie pomiaru danych, implementacja narzędzi i rozwiązań analitycznych, zbieranie i analiza danych, tworzenie raportów i dashboardów dla managementu, tworzenie rekomendacji na bazie zebranych danych
  • Udział w rozwoju produktu Piwik PRO – projektowanie nowych rozwiązań i raportów, testowanie nowych funkcjonalności i raportów
  • Wsparcie działu marketingu w optymalizacji codziennych działań (optymalizacją konwersji i kanałów marketingowych, dostarczanie wartościowych wniosków i rekomendacji)
  • Wsparcie przy wdrażaniu nowych integracji między produktami Piwika PRO a innymi narzędziami oraz rozwiązaniami analitycznymi
  • Product Analytics – analizowanie interakcji klientów Piwik PRO z naszym produktem oraz dostarczanie insightów dla naszego działu Customer Success oraz teamów produktowych
  • Współpraca z teamem Customer Success przy rozwiązywaniu złożonych problemów analitycznych klientów platformy Piwik PRO

Czego oczekujemy od kandydatów?

  • Świetnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Przynajmniej 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Gruntownej znajomości narzędzi Web Analytics (np. Google Analytics, Piwik, Adobe Analytics)
  • Dobrej znajomości programów Tag Manager (np. Google Tag Manager, Tealium)
  • Podstawowej znajomości HTML/JavaScript
  • Minimum podstawowej wiedzy na temat optymalizacji konwersji

Co oferujemy?

  • Pracę u jednego ze światowych liderów technologii Web Analytics – idealne miejsce do rozwoju kompetencji każdego analityka internetowego
  • Wynagrodzenie na poziomie 7000 – 11000 zł netto na fakturze (przy współpracy w oparciu o kontrakt B2B)
  • Pakiet narzędzi rozwojowych, jak: biblioteczka firmowa, regularne firmowe eventy z prelekcjami czy spotkania grup tematycznych (technologicznych i branżowych)
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kafeterię MyBenefit (m.in. Multisport)
  • Kartę lunchową
  • Niezapomniane imprezy i wyjazdy integracyjne
  • Kulturę pracy typową dla środowiska startupów (cenimy sobie nieformalne relacje)

Nie zapomnij dołączyć klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).”

Lokalizacja

Wrocław

Wynagrodzenie

7000-11000 zł netto na fakturze (B2B)

O zespole

Marek Juszczyński - Head of Marketing

Jak pracujemy?

Nasz wesoły team marketingowy to mieszanka różnorodnych charakterów i kompetencji, które śmiało można porównać do bohaterów filmów “Silicon Valley” oraz “The Office”. W naszym zespole znajdziesz między innymi IT deweloperów odpowiedzialnych za to, jak wyglądają i działają nasze strony komercyjne, blog czy strony docelowe. Rdzeń zespołu to jednak marketerzy z krwi i kości, którzy na co dzień walczą o to, żeby do działu sprzedaży docierały gorące leady, dbają o jakość treści oraz czuwają nad efektywnością kampanii marketingowych. Słowa kluczowe, które możesz powiązać z naszą codzienną pracą, to: Account Based Marketing, Performance Marketing, Content Marketing oraz Demand Generation. Jeżeli nie boisz się takich zagadnień jak optymalizacja konwersji, lead nurturing czy outbound i inbound marketing to znaczy, że jesteś jednym z nas. Pracę naszego teamu wyznaczają sprinty oraz zarządzanie projektami marketingowymi w oparciu o Scrum. W codziennej organizacji pracy oraz śledzeniu jej postępów pomaga nam Jira, czyli przyjaciel każdego project managera. Pomysły i koncepcje tworzone przez wszystkich członków teamu marketingowego wcielamy w życie dzięki naszym nadprzyrodzonym zdolnościom, które pozwalają nam tworzyć nietuzinkowe kampanie marketingowe.

Co sprawia, że jesteśmy wyjątkowi?

  • Nasz zespół zasilają poszukiwacze przygód z Niemiec, Australii, a nawet Alaski.
  • Pracujemy w środowisku międzynarodowym, jesteśmy w codziennym kontakcie z naszymi kolegami w Nowym Jorku, Kolonii, UK, Beneluxie oraz Francji.
  • Komunikujemy się za pomocą memów - tego nie zobaczysz na swoim wallu Facebookowym.

Najczęściej używamy: