Customer Support Specialist

Piwik PRO dostarcza zaawansowane technicznie rozwiązania dla marketerów (analityka internetowa, personalizacja treści na stronach www oraz w aplikacjach mobilnych), skrojone pod indywidualne potrzeby klientów biznesowych. Na co dzień rozwijamy i utrzymujemy infrastruktury potrafiące obsłużyć nawet do 3000 req/sec i przetwarzamy terabajty danych, zachowując przy tym wysoką dostępność. Nasze główne produkty implementowane są w wersjach On-Premises (self-hosted, PaaS) i Cloud (SaaS), a każda z nich zgodna jest z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności i bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zapewnieniu naszym partnerom pełnej kontroli nad danymi.

Szukamy osoby, która dołączy do zespołu Service Delivery i będzie pierwszą linią kontaktu dla naszych klientów. Jeśli jesteś gotów, by poznać wszystkie zakamarki naszego produktu (Piwik PRO Analytics Suite), słownictwo techniczne Cię nie obezwładnia, a sukcesy w rozwiązywaniu problemów klienta brzmi jak coś, co może nakręcać Cię do działania – jest duża szansa, że ta oferta jest idealna dla Ciebie!

Będziesz zajmować się:

  • Odpowiadaniem na pytania dotyczące produktu oraz jego technicznych podstaw działania przez portal supportowy, chat (często) i telekonferencje (rzadko) oraz przeprowadzaniem klienta przez funkcjonalności produktu Piwik PRO
  • Przekazywaniem złożonych zagadnień technicznych wraz z niezbędnym kontekstem do dedykowanych zespołów technicznych
  • Współpracą z developerami i administratorami, by zapewnić, że zgłoszenia klientów są rozwiązywane na czas
  • Pisaniem artykułów do bazy wiedzy na temat produktu oraz centrum pomocy dla klientów

Aby odnaleźć się w tej roli, potrzebujesz:

  • Biegłej znajomości języka angielskiego (min. C1 w pisaniu) i pewności w prowadzeniu formalnych konwersacji
  • Otwartego umysłu, świetnych umiejętności komunikacyjnych oraz radzenia sobie z wieloma zadaniami
  • Odnajdywać radość w pomaganiu innym
  • Rozumieć Internet (także od tej technicznej strony) i być gotowym na przyjmowanie dużych porcji nowej, technicznej wiedzy

Możemy obiecać

  • Elastyczną współpracę
  • Wynagrodzenie na poziomie 3000-4000 zł netto na fakturze (przy współpracy w oparciu o kontrakt B2B)
  • Świetną okazję, by wkroczyć do świata IT i poznać zakamarki narzędzia do analityki webowej używanego przez organizacje na całym świecie
  • Solidny program onboardingowy
  • Pakiet narzędzi rozwojowych, jak: biblioteczka firmowa, regularne firmowe eventy z prelekcjami, zajęcia z języka angielskiego z native speakerem czy spotkania grup tematycznych (technologicznych i branżowych)
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pakiet kafeteryjny MyBenefit
  • Kartę lunchową
  • Niezapomniane imprezy i wyjazdy integracyjne
  • Pracę w unikatowej atmosferze (cenimy sobie nieformalne relacje)

Nie zapomnij dołączyć klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).”

Lokalizacja

Wrocław

Wynagrodzenie

3000 - 4000 zł netto na fakturze (B2B)