Customer Success Specialist with German and English
Piwik PRO Cloud

Piwik PRO to spółka produktowa założona przez ekspertów z dziedziny AdTech i MarTech, rozwijających customowe aplikacje dla klientów pod marką Clearcode. Dostarczamy zaawansowane technicznie rozwiązania dla marketerów (analityka internetowa, zarządzanie tagami na stronach, personalizacja treści na stronach www oraz w aplikacjach mobilnych, zarządzanie danymi o użytkownikach i retargeting), skrojone pod indywidualne potrzeby klientów biznesowych.

Na co dzień rozwijamy i utrzymujemy infrastruktury potrafiące obsłużyć nawet do 1000 req/sec i przetwarzamy terabajty danych, zachowując przy tym wysoką dostępność, dobierając narzędzia i technologie do problemów, z jakimi stykamy się w codziennej pracy. Nasze główne produkty implementowane są w wersjach On-Premises (self-hosted, PaaS) i Cloud (SaaS), a każdy z nich zgodny jest z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności i bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zapewnieniu naszym partnerom pełnej kontroli nad danymi. Jesteśmy zaufanymi partnerami zwłaszcza dla instytucji rządowych oraz firm z branż, w których bezpieczeństwo danych jest kluczowe – wśród naszych klientów znajdziesz m.in. Komisję Europejską i rząd Kanady oraz światowe korporacje finansowe i działające na rynku telekomunikacyjnym.

Szukamy osoby, która będzie głosem niemieckojęzycznych klientów w naszym teamie. CSS będzie towarzyszyć klientom od początku ich przygody z Piwik PRO Cloud, dbając, aby ich oczekiwania były wysłuchiwane i realizowane, a w najlepszym wypadku – uprzedzane. Twój cel to aktywny klient – świadomy możliwości, jakie daje mu nasze rozwiązanie i potrafiący w pełni zidentyfikować i wykorzystać te funkcjonalności, które idą ramię w ramię z potrzebami jego biznesu. Osiągnąć powyższe mogą tylko wyjątkowe jednostki – teraz o Tobie. : )

Czas na konkret.

Czym będziesz się zajmował?

  • Inicjowaniem i podtrzymywaniem świetnego kontaktu z klientami, startując od użytkowników, którzy swoją przygodę z Piwik PRO Cloud rozpoczęli od okresu próbnego (onboarding, zbieranie feedbacku, bieżące wsparcie)
  • Komunikacją z pozostałymi ludźmi z zespołu: supportem, marketingiem i sprzedażą – zapewniając, by wszyscy zaangażowani byli na bieżąco z potrzebami i sugestiami zgłaszanymi przez klientów – bo kto lepiej zrozumie klienta, niż TY?
  • Bliską współpracą z zespołem technicznym i sugerowaniem kolejnych kroków w procesie rozwoju produktu
  • Edukowaniem klientów – począwszy od wdrożenia, zachęcanie do aktywnego korzystania z produktu, informowanie o nowych funkcjonalnościach (tych, które przyniosą im realną wartość – i tylko tych) i dzieleniem się dobrymi praktykami
  • Monitorowaniem aktywności klientów i zbieraniem informacji zwrotnej na temat ich doświadczeń z pracy z naszym produktem
  • Tworzeniem treści dla użytkowników końcowych naszego produktu – przypadki użycia, przewodniki i posty na bloga

O Tobie:

  • Świetnie mówisz i piszesz po niemiecku i angielsku (C1/C2 – tu nie odpuszczamy) i swobodnie odnajdujesz się formalnych konwersacjach z niemieckojęzycznymi klientami
  • Masz na koncie doświadczenie (nie pierwsze, ani nawet nie drugie!) w pracy z klientem (b2b), optymalnie – w branży tech
  • Posiadasz wyjątkowe zdolności komunikacyjne, jesteś otwarty, a nawiązywanie relacji przychodzi Ci z łatwością
  • Twoje pierwsze przykazanie w pracy z klientem to indywidualne podejście
  • Zawsze wychodzisz od zrozumienia biznesu klienta, nawet jeśli to rocket science
  • Proaktywność i inicjatywa to Twoje drugie imię (a właściwie – imiona)
  • Miałeś do czynienia z dowolną platformą web-analytics
  • Miałeś okazję pracować przy projektach webowych/SaaS
  • Korzystałeś z CRM i innych narzędzi, aby ułatwić sobie pracę
  • Potrafisz tak wyważyć kontakt, aby klient nigdy nie uznał, że jego cenny czas został zmarnowany

Fajnie, jeśli dodatkowo:

  • Kojarzysz, co to Intercom.io lub HubSpot
  • Mówisz po francusku lub hiszpańsku (spokojnie, wystarczy jeden z nich i już będziemy szczęśliwi)

Możemy obiecać:

  • Elastyczne formy współpracy
  • Wynagrodzenie na poziomie 5000 – 8000 zł netto na fakturze (przy współpracy w oparciu o kontrakt B2B)
  • Pakiet narzędzi rozwojowych, jak: biblioteczka firmowa, regularne firmowe eventy z prelekcjami czy spotkania grup tematycznych (technologicznych i branżowych)
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę MultiSport
  • Kartę lunchową
  • Niezapomniane imprezy i wyjazdy integracyjne
  • Pracę w unikatowej atmosferze (cenimy sobie nieformalne relacje)

Nie zapomnij dołączyć klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ust. Nr 133 poz. 883).”

Lokalizacja

Wrocław

Wynagrodzenie

5000-8000 zł netto na fakturze (B2B)

O zespole

Mateusz Krempa - Product Manager

Jak pracujemy?

W codziennej pracy skupiamy się na dwóch obszarach - utrzymaniu i rozwoju narzędzia Piwik PRO Cloud oraz wdrażaniu i promowaniu dobrych praktyk Customer Success Management w całej firmie. Działamy w oparciu o metodologię Agile - przede wszystkim SCRUM i Kanban, dopasowując je do naszych potrzeb. Korzystamy ze stacka Atlassiana oraz Intercom i Slacka. W dwutygodniowych sprintach dostarczamy narzędzia, procesy i dokumenty wspierające automatyzację onboardingu i wydłużenie cyklu życia klienta. To właśnie klient znajduje się w centrum naszego zainteresowania - dlatego w pracy stawiamy na zrozumienie jego biznesu, proaktywność i umiejętność odpowiadania na jego potrzeby.

Co sprawia, że jesteśmy wyjątkowi?

Próżno szukać u nas wyraźnej struktury - jesteśmy małym, ale zgranym zespołem o dużej sile sprawczej. Wychodzimy z założenia, że lepsze jest wrogiem dobrego. Każdy z nas sam proponuje wizję swojej roli oraz zadania, nad którymi chce pracować w najbliższych sprintach. Jeśli lubisz dobrze się bawić (kto nie lubi), masz w sobie pokorę (ciężko się rozwijać, gdy nie umiemy przyznać się do błędu) i jesteś skrupulatny (działamy jak właściciele - nie pracownicy) - to nasz zespół jest dla Ciebie.

Zapraszamy osoby, które:

  • Chcą się rozwijać szybciej niż kiedykolwiek
  • Wolą grę zespołową od solowych popisów
  • Mają głowę pełną pomysłów i (co ważniejsze) nie boją się ich realizować
  • Mówią biegle w języku angielskim (częsty kontakt z klientem)
  • Interesują się nowymi technologiami

Najczęściej używamy: