Customer Success Manager with German and English
Piwik PRO

Piwik PRO dostarcza zaawansowane technicznie rozwiązania dla marketerów (analityka internetowa, personalizacja treści na stronach www oraz w aplikacjach mobilnych), skrojone pod indywidualne potrzeby klientów biznesowych. Na co dzień rozwijamy i utrzymujemy infrastruktury potrafiące obsłużyć nawet do 1000 req/sec i przetwarzamy terabajty danych, zachowując przy tym wysoką dostępność. Nasze główne produkty implementowane są w wersjach On-Premises (self-hosted, PaaS) i Cloud (SaaS), a każda z nich zgodna jest z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności i bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zapewnieniu naszym partnerom pełnej kontroli nad danymi.

Team Piwika PRO składa się z ekspertów z dziedziny web analytics oraz doświadczonych developerów, administratorów i koordynatorów projektów. Możemy pochwalić się długą listą udanych wdrożeń i jesteśmy dumni z tego, że wspieramy przedsiębiorstwa i organizacje sektora publicznego w ich nieustannym rozwoju.

Szukamy osoby, która będzie głosem niemieckojęzycznych klientów w naszym teamie. CSS będzie towarzyszyć klientom od początku ich przygody z Piwik PRO Cloud, dbając, aby ich oczekiwania były wysłuchiwane i realizowane, a w najlepszym wypadku – uprzedzane. Twój cel to aktywny klient – świadomy możliwości, jakie daje mu nasze rozwiązanie i potrafiący w pełni zidentyfikować i wykorzystać te funkcjonalności, które idą ramię w ramię z potrzebami jego biznesu. Osiągnąć powyższe mogą tylko wyjątkowe jednostki – teraz o Tobie. : )

Czas na konkret.

Czym będziesz się zajmował?

  • Inicjowaniem i podtrzymywaniem świetnego kontaktu z klientami, startując od użytkowników, którzy swoją przygodę z Piwik PRO Cloud rozpoczęli od okresu próbnego (onboarding, zbieranie feedbacku, bieżące wsparcie)
  • Komunikacją z pozostałymi ludźmi z zespołu: supportem, marketingiem i sprzedażą – zapewniając, by wszyscy zaangażowani byli na bieżąco z potrzebami i sugestiami zgłaszanymi przez klientów – bo kto lepiej zrozumie klienta, niż TY?
  • Bliską współpracą z zespołem technicznym i sugerowaniem kolejnych kroków w procesie rozwoju produktu
  • Edukowaniem klientów – począwszy od wdrożenia, zachęcanie do aktywnego korzystania z produktu, informowanie o nowych funkcjonalnościach (tych, które przyniosą im realną wartość – i tylko tych) i dzieleniem się dobrymi praktykami
  • Monitorowaniem aktywności klientów i zbieraniem informacji zwrotnej na temat ich doświadczeń z pracy z naszym produktem
  • Tworzeniem treści dla użytkowników końcowych naszego produktu – przypadki użycia, przewodniki i posty na bloga

O Tobie:

  • Świetnie mówisz i piszesz po niemiecku i angielsku (C1/C2 – tu nie odpuszczamy) i swobodnie odnajdujesz się formalnych konwersacjach z niemieckojęzycznymi klientami
  • Masz na koncie doświadczenie (nie pierwsze, ani nawet nie drugie!) w pracy z klientem (b2b), optymalnie – w branży tech
  • Posiadasz wyjątkowe zdolności komunikacyjne, jesteś otwarty, a nawiązywanie relacji przychodzi Ci z łatwością
  • Twoje pierwsze przykazanie w pracy z klientem to indywidualne podejście
  • Zawsze wychodzisz od zrozumienia biznesu klienta, nawet jeśli to rocket science
  • Proaktywność i inicjatywa to Twoje drugie imię (a właściwie – imiona)
  • Miałeś do czynienia z dowolną platformą web-analytics
  • Miałeś okazję pracować przy projektach webowych/SaaS
  • Korzystałeś z CRM i innych narzędzi, aby ułatwić sobie pracę
  • Potrafisz tak wyważyć kontakt, aby klient nigdy nie uznał, że jego cenny czas został zmarnowany

Fajnie, jeśli dodatkowo:

  • Kojarzysz, co to Intercom.io lub HubSpot
  • Mówisz po francusku lub hiszpańsku (spokojnie, wystarczy jeden z nich i już będziemy szczęśliwi)

Możemy obiecać:

  • Elastyczne formy współpracy
  • Wynagrodzenie na poziomie 5000 – 8000 zł netto na fakturze (przy współpracy w oparciu o kontrakt B2B)
  • Pakiet narzędzi rozwojowych, jak: biblioteczka firmowa, regularne firmowe eventy z prelekcjami czy spotkania grup tematycznych (technologicznych i branżowych)
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pakiet kafeteryjny MyBenefit
  • Kartę lunchową
  • Niezapomniane imprezy i wyjazdy integracyjne
  • Pracę w unikatowej atmosferze (cenimy sobie nieformalne relacje)

Nie zapomnij dołączyć klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).”

Lokalizacja

Wrocław

Wynagrodzenie

5000-8000 zł netto na fakturze (B2B)

O zespole

Alicja Heyduk - Head of Customer Success

Jak pracujemy?

Jako zespół pomagamy naszym klientom zrozumieć, wdrożyć i używać Piwik PRO. Wiemy, że sukces nie kończy się z chwilą podpisania kontraktu - to raczej wynik budowania przyjaznej relacji i dostarczania produktu, który spełnia potrzeby klientów. Naszym zadaniem jest poznać i zrozumieć biznes klienta, zapoznać go z produktem, a następnie wspierać w użytkowaniu. Dodatkowo, przekazujemy feedback do zespołów produktowych, dzięki czemu wpływamy na dalszy rozwój Piwik PRO. Zdajemy sobie sprawę, że tworzymy produkt dla ludzi, więc chcemy, aby był on świetny jakościowo, użyteczny i lubiany przez użytkowników. Wierzymy, że Customer Success to sposób myślenia, który powinien obejmować całą firmę. Pracujemy w oparciu o metodologię Agile - na sprint planningu rozdzielamy zadania i pracujemy nad nimi przez dwa tygodnie. Sprint podsumowujemy na review, a raz w miesiącu spotykamy się na retro.

Co sprawia, że jesteśmy wyjątkowi?

Lubimy to, co robimy. Każdy z nas jest wyjątkowy, ma inne umiejętności i zainteresowania. Dzięki temu zespół jest różnorodny, a zadania dopasowujemy do indywidualnych predyspozycji i preferencji. Szanujemy siebie nawzajem i cenimy za wiedzę, doświadczenie oraz zaangażowanie. Wspieramy autonomię i niezależne myślenie. I wiemy, że jeśli lubisz to, co robisz, to będzie Ci z nami dobrze.

Zapraszamy osoby, które:

  • chcą pracować przy produkcie SaaS
  • chcą samodzielnie ustalać swoją rolę i zadania
  • lubią pracować w zespole
  • świetnie mówią po angielsku
  • mają Powera

Najczęściej używamy: