Kiedy zacząłeś z nami współpracować?
W marcu 2014 roku

Pierwsze stanowisko pracy w CC
Copywriter & Content Marketer

Obecne stanowisko pracy
Head of Marketing w Clearcode

Jakie były okoliczności Twojego przyjazdu do Polski i dołączenia do Clearcode we Wrocławiu?
Pracowałem jako nauczyciel języka angielskiego we Wrocławiu i dostałem wiadomość od Marty z HR, która zapytała mnie, czy nie chciałbym aplikować na nowo utworzone stanowisko Copywritera w Clearcode. Natychmiast zainteresowała mnie ta propozycja, ponieważ pracowałem już w sprzedaży (copywriterzy znani są jako sprzedażowcy za klawiaturą), a Clearcode wydawało mi się całkiem interesującą firmą. Wykonałem zadanie rekrutacyjne (napisanie postu na bloga) i poszedłem na rozmowę. Ostatecznie dostałem propozycję współpracy, którą z radością zaakceptowałem.

Co najbardziej cenisz w pracy w naszej firmie?
Istnieje wiele rzeczy, które doceniam w Clearcode. Prawdopodobnie najbardziej cenię atmosferę. To bardzo ożywcze, kiedy możesz pracować w miejscu, w którym nie ma polityki biurokracji ani micromanagementu, które często występują w dużych korporacjach. Klimat w Clearcode jest naprawdę nieformalny, co moim zdaniem pozwala każdemu osiągać świetne wyniki w pracy. Cenię sobie również ludzi, z którymi współpracuję – i nie mam na myśli wyłącznie mojego zespołu, tylko całą firmę. Ludzie tutaj odnajdują prawdziwą pasję w pracy i w każdej chwili można liczyć ich pomoc.

Teraz wróciłeś do Australii i cały czas współpracujesz z nami, ale zdalnie. Jak sobie radzisz?
Kiedy postanowiłem wrócić do Australii, chciałem kontynuować współpracę z Clearcode, ponieważ naprawdę podoba mi się moja praca i czuję, że wiele się tutaj nauczyłem. Porozmawiałem więc z moim ówczesnym managerem i naszym CEO – obaj ucieszyli się, że chcę kontynuować naszą współpracę z Australii, co naprawdę doceniam. Zdaję sobie sprawę, że praca zdalnie full-time niesie dużo wyzwań, ale myślę, że z dzisiejszymi technologiami i narzędziami do komunikacji, jakie są dostępne nie będzie to duży problem – trzeba po prostu sprawić, żeby to działało.

Współpracowałeś z nami przez 3 lata jako Copywriter, a ostatnio objąłeś rolę szefa Marketingu w Clearcode. Jak do tego doszło?
Myślę, że można nazwać to standardowym awansem wewnętrznym. Zanim objąłem rolę Head of Marketing, za dział marketingu w Clearcode i Piwik PRO była odpowiedzialna jedna osoba (Marek Juszczyński). Jednak w związku z tym, że obie spółki intensywnie się rozwijają, wymagało to poświęcenia bardzo dużej ilości czasu. Podjęto decyzję, by oddzielić te dwie role, aby Marek mógł skupić się na Piwik PRO i tym samym zaproponowano mi objęcie nowego stanowiska, co zaakceptowałem bez wahania.


Czy ta historia Cię zainteresowała?

Mamy więcej!